REGULAMIN PRALNI LAGUNA - OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG INFORMACJA DLA KLIENTA
Przed oddaniem odzieży i przedmiotów do naszej pralni prosimy o zapoznanie się z poniższymi, ogólnymi warunkami świadczenia usług, które są częścią umowy o pranie.
- Pralnia przyjmuje do prania, w systemie prania wodnego LAGOON, oraz w systemie prania chemicznego, odzież i przedmioty, zapewniając wykonanie usługi w sposób fachowy i rzetelny.
- Przyjmowane do prania, garderoba i przedmioty powinny posiadać fabryczne oznaczenia sposobu ich konserwacji. Przy braku w/w oznakowań usługę prania wykonujemy nie ponosząc odpowiedzialności za powstałe uszkodzenia, lub zniszczenie
- Pralnia nie odpowiada za szkody powstałe wskutek błędnej informacji o sposobie konserwacji, zamieszczonym przez producenta na wyrobie, za odklejanie się materiału od warstwy usztywniającej (fiseliny), poduszek naramiennych, uszkodzenia suwaków i guzików, a także za uszkodzenia powstałe w wyniku wad ukrytych i nieodpowiedniej jakości materiałów z których wykonane są przedmioty objęte usługą pralniczą.
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z powierzonych przedmiotów i garderoby, oraz nie odpowiada za przebarwienia tkanin ujawnione podczas prania, a spowodowane w trakcie użytkowania przez klienta.
- Z uzasadnionych przyczyn pralnia ma prawo podjąć się wykonania usługi warunkowo tj. na odpowiedzialność Klienta, lub odmówić jej wykonania.
- W przypadku zaginięcia, lub zniszczenia z winy pralni powierzonych przedmiotów, lub garderoby, odszkodowanie dla Klienta stanowi kwotę odpowiadającą jej wartości, jednak nie większą niż 15-krotna cena wykonanej usługi. Roszczenia powstałe z w/w przyczyn likwidowane są poprzez ubezpieczyciela wskazanego przez usługodawcę.
- Opłata za usługę pobierana jest z góry, jedynie w uzasadnionych sytuacjach regulowana przez Klienta przy odbiorze, a wysokość opłat określa cennik usług pralni LAGUNA. Wartości usług nie objęte cennikiem określa personel pralni.
- Paragon, lub dowód przyjęcia potwierdzające przyjęcie przedmiotu usługi, są jedynymi dokumentami upoważniającymi do odbioru przedmiotu usługi, w przypadku ich braku jest naliczana opłata.
- Jakość wykonania usługi należy sprawdzać na miejscu podczas odbierania przedmiotu usługi,w przeciwnym razie reklamacje nie będą uwzględniane
- Podstawą do zgłoszenia reklamacji jest okazanie dowodu zlecenia usługi lub paragonu zapłaty.
- W przypadku nie odebrania przedmiotu usługi w ciągu 30 dni od dnia jej przyjęcia, naliczana jest opłata za jej składowanie. Po 180 dniach nieodebrany przedmiot, lub garderoba jest oddawana na cele społeczne.
- Za przedmioty pozostawione w oddanej odzieży pralnia nie ponosi odpowiedzialności.
- Klienci zlecając usługę pralniczą potwierdzają zapoznanie się z warunkami Regulaminu Pralni LAGUNA, jednocześnie wyrażając swoją zgodę na ich zastosowanie w sprawach spornych.